Наприклад: Контакти


Вітаємо вас


Гурток «Паросток»
Професійно- технічне училище № 32 » Професійна підготовка » Урок - зустріч "Техніка пошуку ефективного пошуку роботи, працевлаштування та кар'єрного зростання"
29-11-2017, 15:24

Урок - зустріч "Техніка пошуку ефективного пошуку роботи, працевлаштування та кар'єрного зростання"

Пам’ятка випускнику

   Незабаром Ви закінчите навчання в училищі, отримаєте диплом і перед вами постане проблема як знайти роботу?

   У цьому Вам допоможуть різні джерела пошуку роботи. Серед них:

- оголошення про роботу в засобах масової інформації;

- пошук роботи за допомогою Інтернет;

- безпосереднє звернення до працедавця;

- відвідування днів кар'єри та інших інформаційних акцій, що проводяться компаніями;

- звернення в кадрові агентства;

- звертання до Державної служби зайнятості і відвідування ярмарків вакансій;

- звернення до друзів і знайомих.

   Наступне, що Ви повинні зробити – написати резюме, адже правильно складене РЕЗЮМЕ – це запорука успіху. Грамотно складене резюме є найпотужнішим засобом самореклами на ринку праці.

   При написанні резюме багато претендентів традиційно роблять помилки. Ознайомтесь з ними і спробуйте їх уникнути:

-         не презентабельний зовнішній вигляд;

-         присутній надлишок інформації, погана якість ксерокопій, не якісний папір;

-         немає чіткої організації і послідовності у викладенні інформації;

-         відсутня системність у зазначеній трудовій діяльності, наявні тимчасові пропуски, про які немає інформації, інформація не поділена на розділи і підрозділи;

-         резюме дуже довге;

-         зазначена інформація, яка не має значення;

-         вказаний вік, стан здоров'я, очікувана заробітна плата, час, проведений без роботи;

-         використовуються спеціальні терміни, абревіатури, речення побудовані дуже складно.

-         друкарські помилки, граматичні і орфографічні помилки.

   Маючи на руках резюме, дуже важливим аспектом в пошуку роботи є уміння правильно себе подати і правильно розпочати розмову з працедавцем. Необхідно все заздалегідь спланувати, щоб не було безглуздих помилок в розмові.

 

Співбесіда з роботодавцем

   Якщо Вас запросили на співбесіду, Ви повинні ретельно до неї підготуватись.

 1. Намагайтесь знайти всю доступну інформацію про діяльність компанії, її корпоративну політику і вимоги до персоналу. Це допоможе Вам правильно поводитися під час співбесіди.

2. Підготуйте копії паспорта, ідентифікаційного коду, дипломів, резюме та інших важливих для працедавця документів.

3. Приготуйтесь назвати прізвища і телефони осіб, які Вас можуть відрекомендувати, заздалегідь погодивши це з ними.

4. Дізнайтесь про місце розташування організації і дорогу, щоб не запізнитися. Бажано прийти за 15 хвилин до вказаного часу. Якщо Ви все ж спізнюєтеся, попередьте про свою затримку і обов'язково вибачтесь, коротко пояснивши причину.

5. Дотримуйтесь ділового стилю в одязі. Чоловіки зазвичай повинні приходити на співбесіду в костюмі, бажано, щоб костюм був досить строгим за кольором і кроєм. Вибір одягу в жінок значно більше. Найголовніше - не впадати в крайності при виборі довжини спідниці, кольору або аксесуарів. Макіяж необхідний, але в розумних межах; парфумами або дезодорантами з різким ароматом користуватися не варто.

6. Складіть перелік очікуваних запитань і підготуйте свої відповіді. Намагайтесь, перш ніж почати відповідати, зрозуміти, навіщо поставлене питання, і вирішити, як можна відповідаючи підкреслити свої сильні сторони і чого говорити у жодному випадку не варто.

 

   Це стандартний набір фраз, але Ви маєте бути готовими до них:

- Розкажіть про себе.

- Яку роботу Ви хотіли б отримати і чому?

- Чому Ви вважаєте, що зможете впоратись з цією роботою?

- Які Ваші цілі щодо кар'єри?

- Чому Ви звільнилися з попередньої роботи?

- Які Ваші основні позитивні риси?

- Назвіть приклади своїх декількох професійних досягнень.

- Чи є у Вас недоліки або слабкі сторони?

- Вкажіть приклади своїх декількох професійних невдач або помилок?

- Чи отримували Ви останнім часом пропозиції роботи? Якщо так, то, що це були за пропозиції і чому Ви відмовилися?

- Чи проходили Ви співбесіду в інших місцях, які результати?

- Що б Ви змінили, прийшовши на нову роботу?

- До кого можна звернутися за відгуком про Вашу роботу?

- Які Ваші улюблені заняття, окрім роботи?

- Як Ви підвищуєте свою професійну кваліфікацію?

- На яку зарплату Ви розраховуєте?

- У які терміни і на яких умовах Ви готові приступити до нової роботи?

- Які питання є у Вас?

   Проаналізуйте свої відповіді. Навіть великі артисти репетирують. Адже Вам на співбесіді теж доведеться грати роль. Роль фахівця, що є безцінним придбанням для працедавця. І чим краще і природніше у Вас це вийде, тим вищі Ваші шанси на отримання роботи.

   Після цього Ви повинні продумати, як поводитися на співбесіді, оскільки до кожного нового працедавця потрібно підходити з врахуванням його специфіки.

Правила поведінки під час співбесіди

1. Прийшовши на співбесіду, постукайте, отримавши запрошення, заходьте впевнено. Не забудьте посміхнутися. Стежте за своєю поставою, ходою, намагайтесь дивитися в очі. У Вас має бути вигляд людини, яка може вирішити проблему працедавця, а не бідолахи, який притягнув на співбесіду купу своїх власних проблем.

2. Сумлінно заповнюйте всі анкети і документи, які Вам запропонують. Пам'ятайте, що все має значення: і стилістика, і помилки, і почерк, і чіткість формулювань.

3. Відрекомендуйте себе на початку співбесіди. Поцікавтесь, як звуть співрозмовника. Тримайте зоровий контакт.

4. Дайте можливість працедавцеві вести співбесіду, оскільки в нього є певна програма. Не перебивайте його. Уважно слухайте запитання і відверто відповідайте на них. Якщо Ви не зрозуміли питання, не соромтесь його уточнити («Чи правильно я зрозумів, що ...?»). Можете самі поставити запитання, але не більше двох-трьох, які стосуватимуться змісту роботи і умов її виконання. Працедавець звертає увагу і на те, які саме питання поставлені, і на те, наскільки доречно Ви обрали момент, для того або іншого запитання.

5. Під час співбесіди прагніть викласти про себе всю позитивну інформацію. Ваші відповіді на поставлені питання мають бути прямими і точними. Не перебільшуйте свої кращі якості і професійний рівень, тому що якщо це не вдасться підтвердити на практиці, то виникнуть проблеми.

6. Тримайтесь з гідністю, прагніть не виглядати невдахою, проте стримуйтесь від зухвалої поведінки.

7. В кінці розмови слід узгодити питання про те, коли і як Ви дізнаєтесь про результати. Бажано, щоб ініціатива залишалася за Вами: краще домовитись, що Ви зателефонуєте в призначений час, ніж чекати дзвінка. Активна позиція завжди значно краще пасивної, вона характеризує Вас як ділову людину.

8. Якщо Ви вирішили, що дана організація Вас не влаштовує, слід залишити про себе позитивне враження.

9. Завершуючи співбесіду, не забудьте про звичайні правила ввічливості. Подякуйте працедавцю за приділений Вам час і увагу.

   Ретельно проаналізуйте свою поведінку і зробіть правильні висновки. Якщо Вам відмовили, то спробуйте з'ясувати причину відмови, щоб внести відповідні корективи при підготовці до нової співбесіди. Дуже важливо знати, що Ви зробили все, що було у Ваших силах і під час підготовки, і в процесі співбесіди.

 

 

Що не можна робити під час співбесіди

 Починати говорити першим. Зачекайте, поки вас запитають.

Вибачатись  за відсутність  на даний момент будь-яких навичок.

Торкатися спірних питань.

Перебивати

Метушитись

Бути фамільярним  при проявленні до вас  доброзичливості

Дати зрозуміти, що ви особисто знайомі з високо посадовцями і знаменитими  персонами, навіть якщо це чиста правда.

Розповідати про свої фінансові і  сімейні проблеми.

Озвучувати  співбесіднику  бажаний рівень зарплати до того, як вас про це запитають.

Намагатися  затягувати зустріч, коли вона явно підійшла до  кінця.

 

Підготувала викладач Ніколаєнко Т.Д.



0
 (голосов: 0)

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.





Про сайт
Сайт Професійно технічного училища №32
Радіо
Радіо онлайн