Наприклад: Контакти


Вітаємо вас


Гурток «Паросток»
20-02-2019, 16:41

Навчаючи- вчимося.

«Якщо ми будемо навчати наших дітей так,

як навчали учора – ми вкрадемо у них майбутнє…»

Джон Дьюі

   Вміння педагога працювати з Інтернет-ресурсами складає базовий та достатній рівні інформаційно-комунікаційної компетентності, які передбачають освоєння педагогом спеціалізованих технологій, розроблених відповідно до вимог змісту навчального предмета, і формування в нього готовності до впровадження їх в освітню діяльність. Саме тому в ПТУ №32 м. Бобринець 20 лютого було проведено з викладачами педагогічні читання «Дидактичний інструментарій педагога ХХІ століття» у формі педагогічного консиліуму з елементами майстер-класу.

 

 

   Кожен викладач представляв опрацьованим ним технологію, ділився власним досвідом по її використанню в своїй практиці, демонстрував окремі елементи по її застосуванню:

1.Вступне слово «Місце Інтернет-ресурсів в методичній системі роботи викладача» Виступ з презентацією методиста Ніколаєнко Т.Д. 

2. Сучасні  комп’ютерні  технології на уроках загальноосвітніх предметів як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів. Викладач математики Мокра Г.В. Презентація найпоширеніших інтернет ресурсів, які можна використовувати на уроках.

3. Охремов В.М. «Використання інтелект-карт на заняттях з англійської мови»

4.  Мирошніченко О.О «Медіадидактика на уроках зарубіжної  літератури»                                                                  

 5. Гончаренко В.В. « Використання технології  сторітелінг на уроках української мови та літератури  як засобу формування  мовної компетентності учнів.

6. Байздер Т.І « Комп’ютерні системи тестування MyTest, Hot Potatoes та їх використання на уроках фізики».    

 7. Білоконенко Г.В « Використання “хмарних” технологій та мобільних додатків для проведення практичних занять на уроках географії та біології»

8. Мокрий І.О. «Розробка тестових завдань, вікторин за допомогою сервісу  KAHOOT.it»                                        

   В ході педагогічного консиліуму викладачі прийшли до висновку, що можна успішно впроваджувати інформаційні технології тільки тоді, коли сам викладач змінить погляд на навчання й викладання.

   Адже використання комп’ютерних технологій вносить істотні зміни у діяльність педагога та розвиток учня як особистості, ставить нові вимоги до професійної майстерності викладання предмета у комп’ютерному класі, вимагає чіткої організації та індивідуальної роботи з кожним учнем під час навчально-виховного процесу у своїй діяльності.

   І головне, що виніс кожен після цього заходу, -  поєднання  інноваційних педагогічних підходів та інформаційно-коммунікаційних технологій — це ключ, який отримав кожен викладач, а вже як він ним скористається, залежить лише від нього.

 



Рубрика: Семінари
0
 (голосов: 2)

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.





Про сайт
Сайт Професійно технічного училища №32
Радіо
Радіо онлайн